Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Шкіряний футляр для окулярів Acropolis Ф-60/82. Футляр із натуральної шкіри. Шкіряний чохол для окулярів

Артикул Ф-60/82
В наявності

Футляр для окулярів Acropolis Ф-60/82 - це стильне та надійне рішення для зберігання та транспортування окулярів. Виготовлений українським виробником зі 100% натуральної шкіри, цей футляр поєднує якість та елегантний дизайн. Класична горизонтальна форма з жорстким каркасом робить його придатним як дорослих, так дітей.

Усередині футляра знаходиться зносостійка підкладка, яка захищає ваші окуляри від подряпин та інших пошкоджень. Додатково до виробу додаються зразки матеріалу верху, що дозволяє покупцям переконатися у високій якості товару.

Футляр оснащений магнітною застібкою та латунною фурнітурою, вбудованою з боків, що забезпечує довговічність та зручність у використанні. Логотип компанії, виконаний методом термотиснення, гармонійно вписується у загальний стиль виробу.

Внутрішні розміри футляра:

  • Ширина: 150 мм
  • Висота : 65 мм
  • Глибина : 30 мм

Матеріал:

  • Натуральна шкіра

В асортименті доступні різні колірні рішення, що дозволяє вибрати футляр, що підходить саме вам. Цей аксесуар стане ідеальним вибором для зберігання окулярів з корекцією зору, гарантуючи їх збереження та надаючи вашому образу стильного акценту.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Гарантія 12 місяців id_40219 фото
Подарунок
200 грн
безкоштовно
664 грн
756 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки

Замовити швидко

Знижка — Залишилось:

До кінця акції
0
дні
00
години
00
хв
00
сек
Характеристики
Бренд  Acropolis
Країна виробник  Украина
Стан товару  Новий
Матеріал  Натуральна шкіра
Ширина  150 мм
Висота  65 мм

Способи доставки:

- Адресна доставка кур'єром Нової Пошти

При замовленні вказуйте адресу доставки, ПІБ та контактний номер одержувача

Вартість доставки, згідно з тарифами Нової Пошти, залежить від габаритів товару та населеного пункту одержувача замовлення

- Доставка на відділення Нової Пошти

При замовленні вказуйте населений пункт, номер відділення Нової Пошти, ПІБ та контактний номер одержувача

Вартість доставки, згідно з тарифами Нової Пошти, залежить від габаритів товару та населеного пункту одержувача замовлення

- Доставка на поштомат Нової Пошти

При замовленні вказуйте населений пункт, номер поштомата Нової Пошти, ПІБ та контактний номер одержувача

Вартість доставки, згідно з тарифами Нової Пошти, залежить від габаритів товару та населеного пункту одержувача замовлення

Термін доставки 1-4 дні, залежить від населеного пункту одержувача замовлення

Високогабаритні та вагові товари відвантажують за умови оплати доставки у розмірі від 500 грн.

Детальніше розрахувати ціну доставки "Нова Почта": https://novaposhta.ua/delivery

Способи оплати:

- Оплата при при отриманні товару (Післяплата)

Оплата за товар здійснюється при отриманні товару на відділенні кампінії перевізника або за адресою доставки

Послуга платна, оплачується кампанії перевізнику товару згідно його тарифів

- Оплата картою Visa, Mastercard 

Оплата за товар здійснюється відразу після оформлення замовлення

Сервіс онлайн-оплати банківською/кредитною каткою VISA або MasterCard

 

Гарантійний термін починається з моменту передачі товару покупцеві, якщо інше не встановлено договором купівлі-продажу.

Гарантійний термін, встановлений договором купівлі-продажу, продовжується на час, протягом якого покупець не міг використовувати товар у зв'язку з обставинами, що залежать від продавця, до усунення їх продавцем.

Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого товар не міг використовуватися у зв'язку з виявленими в ньому недоліками, за умови повідомлення про це продавця в установленому порядку.

У разі заміни товару (комплектуючого виробу) неналежної якості на товар (комплектуючий виріб) належної якості, гарантійний термін на нього починає текти з моменту заміни.

Гарантійний строк зазначається в паспорті на продукцію або на етикетці чи в будь-якому іншому документі, який додається до продукції.

Відповідно до Закону України  "Про захист прав споживачів" покупець може:

1. Обміняти товар належної якості.

2. Повернути товар належної якості.

3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.

Який товар підлягає обміну:

1. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;

2. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.

Процедура повернення та обміну товару належної якості:

1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;

2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;

3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар

Процедура повернення товару Неналежної якості:

1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;

2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;

3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар

4. Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.

Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту або Укрпошту
Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти або Укрпошти.
Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти або Укрпошти продавцем.

Вгору