Відповідно до Закону України  "Про захист прав споживачів" покупець може:

1. Обміняти товар належної якості.

2. Повернути товар належної якості.

3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.

 

Який товар підлягає обміну:
 

1. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;

2. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
 

Процедура повернення та обміну товару належної якості:
 

1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;

2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;

3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
 

Процедура повернення товару Неналежної якості:
 

1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;

2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;

3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар

4. Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.
 

  1. Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту або Укрпошту
  2. Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
  3. Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти або Укрпошти.
  4. Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти або Укрпошти продавцем.